Kod prodaje i marketinga eko proizvoda vaša je odgovornost da hrabrite i potičete svoje kupce da koriste vaše održive eko proizvode i da ih učite kako i zašto da ih koriste.
Prije svega, napravite komunikacijski plan kako biste bili sigurni da je održiva proizvodnja povezana s cjelokupnom strategijom. Kada je to definirano, možete se usredotočiti na zdrav plan prodaje i marketinga. Budite transparentni u pogledu svojih proizvoda ili načina na koji je vaša usluga osmišljena.
Potaknite svoju ciljnu skupinu na odgovornu kupnju odabirom najbolje moguće opcije za njihove potrebe, pogotovu ako imate inovativne proizvode ili usluge. Naučite ih kako se može produžiti vijek trajanja proizvoda, što mogu učiniti s njim nakon upotrebe ili kako ga ponovno upotrijebiti.
Ponudite kupcima mogućnosti održive isporuke i objasnite im kakav pozitivan učinak imaju vaši proizvodi ili usluge na okoliš i na smanjenje CO2 otiska.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda. Sadržaj objave isključiva je odgovornost ACT PRINTLAB d.o.o.